Sztuczna inteligencja w sieci: Wpływ algorytmów na naszą codzienną komunikację.
Reklamy uliczne są na każdym kroku: na pojazdach komunikacji miejskiej czy na fasadach budynków. Reklamy towarzyszą nam też w czasopismach i w sieci. Podziwiamy je również na ekranach kin oraz słyszymy na falach rozgłośni radiowych. Reklama rodzaju ANCHOR jest integralną częścią naszej życia. Za jej sprawą miasta są wielobarwne i ciekawe. Pomimo że czasami wyrażamy opinię, że jest to niepotrzebny element naszej rzeczywistości, to bardzo w wielu przypadkach informacje reklamowe okazują się ludziom przydatne. Coraz częściej jest tak, iż reklamy nas bawią, a co poniektóre określamy najbardziej lubianymi. Niekiedy cykl reklam tak nam się podoba, że wręcz wyczekujemy na następną odsłonę. Reklamy w czasopismach bardziej konsumentów denerwują, ponieważ mogą mieć oni wrażenie, iż wydają swoje pieniądze na reklamy zakrywające nawet całe witryny. Możemy być zadowoleni, że ustawa reguluje także tę dziedzinę życia, ponieważ w przeciwnym razie moglibyśmy mieć nieco więcej powodów do narzekań. Trzeba się pogodzić z faktem, że z ogłoszeń reklamowych świat nie może się wycofać.
1. Wejdź
2. Przejrzyj
3. Przejdź dalej
4. Dowiedz się więcej
Głęboki internet i ciemna sieć: Tajemnice ukryte w głębinach sieci.